.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه برتر دانشگاه صنعتی بابل در مسابقات زیردریایی های کنترل از راه دور کشور

دانشگاه نوشیروانی بابل در مسابقات ملی زیردریایی های کنترل از راه دور رتبه برتر را کسب کرد.

سرپرست تیم "چکاب" دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: دانشگاه نوشیروانی بابل در مسابقات زیردریایی های کنترل از راه دور کشور موفق به کسب رتبه برتر شد و توانست لوح افتخار را بدست آورد.

دکتر"روزبه شفقت" درگفتگو با خبرنگار شمال نیوز در بابل، با بیان اینکه تیم زیردریایی چکاب دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مرحله قبل توانست رتبه برتر را ازآن خود کند، تصریح کرد: این دانشگاه در مرحله نهایی مسابقات کنترل از راه دور زیردریایی‌های 84 مراکز دفاعی، موسسات و مراکز آموزش عالی کشور توانست جزو 15 تیم برتر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مرحله نهایی این دوره از مسابقات در شاهین شهر اصفهان به مدت چهار روز برگزار شده بود، اظهار داشت: تیم زیردریایی چکاب بابل در مرحله اول در یک حالت شناور مسافت 40 متر را از روی سطح آب طی کرده است.

وی افزود: در مرحله دوم نیز مقرر شد که زیردریایی ها 40 متر به طورکامل از زیر سطح آب حرکت کنند که تیم چکاب دانشگاه توانست این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد.

شفقت بیان داشت: در مرحله سوم زیردریایی‌ها چهار حرکت به صورت زیگزاگ بر روی سطح آب و سه حرکت زیگزاگ در زیر سطح آب را می بایست انجام دهند.

سرپرست تیم چکاب با بیان این مطلب که در مرحله چهارم زیردریایی‌ها به صورت مستطیل شکل از یک سری دروازه‌هایی از زیر آب می بایست رد می شدند، عنوان کرد : خوشبختانه در سه مرحله نخست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تنها تیمی بود که توانست همه امتیازها را بدست آورد .

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: همچنین زیردریایی چکاب دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل توانست با شرکت در مسابقات ویژه زیردریایی های کنترل از راه دور کشور با حضور 13تیم شرکت کند که مانورپذیری و پایداری بالا، حرکت به سمت عقب و قوس رو به عقب و انجام عملیات کف نشینی با استفاده از سیستم بالاست و غیره از قابلیت این بخش بوده و تیم دانشگاه توانست امتیاز بالایی راکسب کند.

گفتنی است، پنج دانشجوی دوره کارشناسی، دو دانشجوی دوره دکتری ، یک سرپرست تیم و همچنین دکتر "مرتضی دردل" و دکتر "روزبه شفقت" به عنوان اساتید راهنما از اعضای تشکیل دهنده تیم زیردریایی چکاب دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.